MSI

Recenze notebooku MSI GT72VR Dominator Pro

Na Hearthstone bootcampu jsme měli možnost vyzkoušet úplnou novinku z továrny MSI! Dostal se nám do ruky nový notebook MSI GT72VR Dominator Pro!

Opět pro Vás připravil recenzi Filip „Aspi“ Matoušek, který nikdy nedělá recenze přesně takové, jaké je znáte na jiných stránkách. Dělá je tak, aby je pochopil každý čtenář a něco si z nich dokázal odnést! Proto nečekejte žádnou číselnou recenzi nebo nějaké názvy, které jste v životě neviděli.

Před pár týdny jsme absolvovali bootcamp, který byl speciálně pro naši Hearthstone sekci. Byl to velký přínos, neboť se nám od té doby daří téměř na každém turnaji! Nicméně dostal se mi zde pod ruku novým MSI notebook, který už jen když jsem jej vytáhl z krabice, tak jsem čekal, kdy se z něho postaví nový červenočerný Optimus Prime, kterému se již nelíbilo hraní si na velký kamion!

Pokud máte doma notebook, tak si představte, že na něm máte ještě jeden takový a teprve pak uvidíte, jak je asi velký model MSI GT72VR Dominator Pro. Je skutečně masivní, ale to z něj dělá právě tu krásnou pastvu pro oči!

Prvně jsem si všiml klasiky, kterou můžeme vídat u každého MSI zařízení. Je tím právě to osvětlení samotné klávesnice, což se většinou všem líbí a já rozhodně nebyl výjimkou. Musím dodat, že jsem byl teprve druhý, kdo si na tento model sáhl, tudíž to byl neskutečný zážitek – dokonce jsme mohli strhnout folii!

Tento notebook je však připravený přímo pro hráče, kteří se rádi chlubí svými zkušenostmi a „skillem“, protože je dělaný na streamování, což jsme mohli vyzkoušet. Momentální mistr České republiky Matyáš „Matty“ Kalužný měl možnost tuto mašinu vyzkoušet, proto jsme jej přemluvili ke streamování. A to je přesně to, co Vám všem čtenářům chci říct, protože je to pecka!

Všimněte si postranních tlačítek, které mají hned několik funkcí, ale mě uchvátilo jedno určité. Je to předposlední tlačítko, které vypadá trochu jako logo YouTubu. Ve chvíli, kdy toto tlačítko zapnete, tak se Vám zapne vše potřebné pro streamování přes Xsplit. Dokonce si pro Vás MSI připravili nabídku, ve které Vám dají zadarmo několik měsíců na streamování přes Xsplit zadarmo! Líbilo se mi tedy, že si Matty sedl před notebook, zmáčkl tlačítko a už jsme jeli živě a stream si užívalo průměrně sto lidí, což je na první stream velmi dobré! A to bez jakéhokoliv sekání nebo problému.

Dalším zajímavým tlačítkem je to, které Vám spustí větráky naplno, kdyby to normálně nestačilo během hraní. Ale sáhnu si na srdce, nemyslím si, že byste tohle využili, neboť výkon je tak silný, že to zvládne snad i hry, které hrají někde ve vzdálené galaxii a teprve se k nám dostanou.

Z monitoru jsem byl naprosto uchvácený, protože jsem na něm zkoušel CS:GO a musím uznat, že i když si připadám někdy jako obyčejný silver hráč, tak na tomto notebooku jsem střílel jeden frag za druhým! A ještě k tomu musím dodat, že je na tomto notebooku zlepšený prostorový zvuk, který je právě ve střílečkách jednou z nejdůležitějších věcí, takže jestli teď hrajete na úrovni goldu, tak s tímto notebookem byste mohli hrát jako šerifové.

Po stranách notebooku máte samozřejmě hned několik vstupů, což je problém skoro u každého notebooku. Tento problém však MSI GT72VR Dominator Pro nemá a můžete si k němu připojit snad i malou ledničku na energetické nápoje, které Vám skvěle poslouží během hraní. A to si pište, že jakmile jednou tuhle mašinu zapnete, tak ztratíte pojem o čase, protože si budete užívat bezchybné hraní!

Trochu jsem doufal, že bych mohl tento model dostat na chvíli i domů, abych na něm zkusil i náročnější hry, které si momentálně nemohu zahrát, ale už teď je tak chtěný, že to bohužel nebylo možné. Každopádně jsem pro Vás vypíchl snad ty nejzajímavější věci a věřím, že všichni teď sáhnete po této hračce, která Vás třeba i přesvědčí v tom, že jste hráč!

Více informací o notebooku MSI GT72VR Dominator Pro najdeš na oficiálním webu www. msi.com