Tak se nám blíží další patch 6.30 ve kterém se dočkáme pár změn Battle royle. Bude mezi sebou válčit Burger a Tomato a proto se můžeme dočkat nového módu. A budou také nějaké bug fixy, ale více se dozvíte v článku.
FOOD FIGHT!
Nová namontovaná věž: Mounted Turret (Battle Royale)
Musíte dávat pozor na to aby jste z ní nestříleli dlouho aby se nepřehřála.
Food Fight boj LTM (Battle Royale)
Postavte základnu, počkejte, až se bariéra rozpadne, a vybojujte ji v tomto novém režimu s omezeným časem. Vyžádejte si preferovaný tým na našich sociálních kanálech. #TeamBurger #TeamPizzat
Nová zbraň v (Save the World) šestiraný revolver
VŠEOBECNÉ:
- Optimalizované zpracování efektů částic, včetně oprav pro neviditelné systémy.
- Nastavení výchozího nastavení Sprint bude ve výchozím nastavení povoleno pro všechny nové hráče.
Oprava chyb:
- Pevná komunikace push-to-talk se přeruší při vkládání nebo opuštění nabídky.
- Pevný výběr vstupních a výstupních zařízení pro hlasovou konverzaci v nabídce možností, pokud je k dispozici více než jedno nezaplacené vstupní nebo výstupní zařízení.
- Opraven problém, kdy by zbraně mohly mít nesprávné textury.
- Zlepšila rychlost shromažďování informací při odesílání zpětné vazby v hře.
- Push-to-talk nyní pracuje v nabídce, když je navázáno na tlačítka myši jiné než levé a pravé tlačítko.
SOCIÁLNÍ:
- Zlepšil pořadí řazení a oddělení pozvánky a přátelských akcí.
- Okno chatu se automaticky přepne na týmový nebo skupinový chat, kdykoli se připojí k týmu nebo party. Obnovené systémové zprávy při vstupu členů týmu a týmu.
- Zvětšila rozšířenou a minimalizovanou velikost okna chatu.
- Panel posuvníku chatu již není vidět při minimalizaci chatu.
- Šipky přijaté při chatu Party nebo Team je nyní otevřené v aktuálním okně.
- Vykopnutí ze strany už nebude násilím odstraňovat přehrávač z aktuálního zápasu nebo zóny.
Oprava chyb:
- Opravená záležitost, kdy se pozvánky poslané přátelům PS4, kteří nejsou ani epickými přáteli, budou fungovat nespolehlivě, pokud se tento přítel přihlásil po zahájení hry.
- Opravena otázka, kdy byly bannery v některých oblastech uživatelského rozhraní příliš malé nebo nesprávné.
- Opraven problém, při kterém by se při přehrávání ve hře neobjevilo text chatu, pokud okno chatu nebylo otevřeno / zavřeno.
Sociální tým byl rozptýlen motýlkem. Zde jsou některé věci, které jsme zapomněli zmínit z předchozích záplat.
Patch v6.21
- Opraven problém, kdy vaši přátelé z konzole, kteří nebyli přátelé Epic, zobrazovali v seznamu přátel své Epic jméno.
- Opravena otázka, kdy problémy s hrami s přáteli nebyly řádným krokem.
- Kosmetika Battle Royale by se už neměla objevovat na hrdiny Save the World.
- Odstraňte kombinovaný kanál rozhovoru (s názvem „Vše“), nebylo to tak užitečné, jak jsme doufali a byl zmatený pro globální chat kanál.
Přítel, který hraje ve stejném režimu hry, jakmile se objeví v horní části seznamu přátel.
Patch v6.22
- Znovu přidali vizualizaci holografického filmu Battle Royale pro lidi, kteří se aktivně setkávají.
- Text, který popisuje zbývající hráče a čas ve hře, bude brzy obnoven.
- Opraven problém, který by mohl vést k členům party „duchů“ po zápase „Uložit svět“.
- Opraven problém, který by umožnil, aby se hrdina Battle Royale objevil ve hře Save the World
BATTLE ROYALE
OMEZENÝ ČASOVÝ REŽIM: FOOD FIGHT
souhrn
Bitva u Durrra Burger versus Pizza Pit začala. Dva týmy na obou stranách mapy. Obrovská bariéra protéká uprostřed. Vytvořte pevnost, abyste ochránili maskota v restauraci. Když se bariéra snižuje, zničte maskota nepřítele, abyste vyhrál zápas!
Detaily režimu:
- Během prvních několika minut se bude tvořit neprůchodná bariéra podél středu mapy.
- Každý tým bude mít blízko centra mapy. Uvnitř je obrovská maskotová hlava představující tým.
- Pokud je maskotová hlava zničena, tento tým ztratí zápas.
- Týmy by měly využít čas, kdy bariéra postaví obrannou pevnost kolem své restaurace.
- Jakmile se bariéra snižuje … Bojujte, aby jste sejmuli nepřátelský maskot před tím, než zničili vaše!
- Na začátku zápasu se objevují speciální červené zásoby. Ty drží hrst zbraní, munice, spotřebního materiálu, pasti a několik stovek kovových stavebních materiálů.
- Hráči se po uplynutí 7 sekund odrážejí, když jsou vyřazeni, a udržují svůj inventář.
Odstranění hráčů způsobí vyloučení procenta z jejich zbraní, stejně jako 30/30/60 dřevo / kámen / kovové materiály. - Ze shromažďování získáváte 100% dodatečných zdrojů.
- Stavební zdroje zjištěné v terénu se zvýšily z 20 na 50 případů.
V tomto režimu nejsou žádné výbušné zbraně nebo předměty
PLAYGROUND:
Oprava chyb
Port-a-chalange neobjevuje dlouho na terénu.
ZBRANĚ + ITEMY
- Mounted Turret přidána (Legendary Trap)
- Nalézt můžete na zemi, supply drop, automatech, loot lamě.
- Neomezená munice, ale bude se přehřeje se , pokud bude střílet příliš často.
Umístiění pouze na podlahy. - Poškodit namontovanou věžičku můžete tím, že ji rozstřílíte nebo zničíte podlahu.
Podlaha, na které je umístěna, je nezranitelná. - Jakmile je hráč umístěn, může ho použít jakýkoli hráč bez ohledu na příslušnost k týmu.
Když cestující vozidlo používá Grappler, pohyb byl vyhlazen udržením větší hybnosti vozu. - Pickaxe poškození hráčů se zvýšilo z 10 na 20.
Oprava chyb:
- Upravené nastavení útoku na odhalení shellu, aby se zabránilo tomu, budou bránit při střelbě při zamíření mířidla.
- Balóny nyní mají správné zvukové a vizuální efekty, pokud jsou současně zobrazeny několik.
- Opraven problém, při němž by hráči mohli při opuštění Quadcrasher při používání balónků způsobit škody.
- Pevné quadcrashers jsou pohyblivé tím, že do nich vchází.
GAMEPLAY:
- Quadcrashers rozmnožovací sazba se zvýšila na 100% z 50%.
- Gamepadové bind; Změna výchozí konfigurace herního panelu z Combat Pro na Builder Pro. Aktualizace výchozích vlastních vazeb tak, aby odpovídala Builder Pro namísto Combat Pro.
- Emoce, bandážování, vypití štítu a další pohyby, které lze zrušit, mohou být nyní použity, pokud jsou ovlivněny chillers.
- Čísla poškození se nyní objeví na startovním ostrově.
- Hráči utrpí škodu, ale nedosáhnou 1 zdraví.
- Místní poškození, jako například otřesy obrazovky, se nebudou přehrávat.
- Žádný pokrok nebude dosažen za škody, ke kterým došlo ve vyhřívaném lobby.
- Lepší zacházení s efekty, když hráči střílejí s krátkými výbuchy plně automatických zbraní, jako je např. Submachine Gun.
- Tracery a odpalovací zvuky budou více konzistentní.
- Přidána nová akce „Obnovit kameru“ na přepínači Nintendo, který může být vázán, který přináší fotoaparát do obzoru.
- Bez závazků ve výchozím nastavení.
- To dává hráčům ovládání pohybu snadný způsob, jak resetovat jejich umístění kamery.
- Doba, po kterou je hráč ve stavu Down But Not Out předtím, než byl vyloučen, byl zvýšen z 50 sekund na 60 sekund.
Glider Redeploy:
- Kluzák Redeploy nyní aktivuje pouze kluzák.
- Skydiving již nebude k dispozici při použití Glider Redeploy.
- Stav Skydiving se bude stále aktivovat při skákání z Battle Bus, s použitím Launch Padů nebo jakéhokoliv typu Rifts.
- V případě, že se Skydiving ze startovacích podložek nebo výkyvů rozvinul nucený kluzák, výška byla zvýšena z 15,5 na 35 metrů.
Oprava chyb:
- Opravena otázka, kdy by držení vázání Interact při seskoku na padáku automaticky nezačalo otevření truhly při přistání.
- Opraven problém, kdy hráči pokaždé pokaždé vypadali, jako kdyby přistávali na skydiving.
- Opravena chyba, kdy osvětlení ovladače PS4 může být nesprávné.
EVENT:
- Nový turnaj: „Scavenger Pop-Up Cup“ (Solo)
Pop-Up Cups jsou turnaje, které testují dočasné omezené časové režimy. Scavenger bude testovat několik úprav her – omezený materiálový limit, rychlejší farmení materiálu a vydělávání zdraví po zabití. - Materiál : 500 dřevo, 500 cihla, 500 kovů
- Míra farmení byla zvýšena o 40%
- Hráči získávají 50 zdraví při zabití soupeře.
- Pokud je zdravotní stav plný, hráči dostanou štít.
- Hráči již nebudou muset restartovat herního klienta, aby zahájili turnaj.
- Plánované časy nyní budou správně odrážet letní čas.
- Vylepšená jasnost času, do kterého začne turnaj a zbývající čas v turnaji.
Oprava chyb:
- Opraven problém v turnajích, kde hráči nebyli zápaseni proti soupeřům s podobnými výsledky. Tím se výrazně zvýší obtížnost zápasů, protože hráči získají body.
Všimněte si, že hráči s vysokými skóre během relace mohou při hledání vhodných protivníků zažádat o delší časy.
Po zhruba 4 minutách hledání soupeřů s podobným skóre budou hráči zařazeni do nejlepších zápasů. - Opraven problém, kdy by hodnocení turnajů někdy vyžadovalo restartování klienta k aktualizaci.
- Opravena otázka, kdy by se Victory Royale nesprávně objevily jako body pravidelného umístění v souhrnu skóre.
- Opraven problém, kdy by hráči občas dostali špatně na začátek zápasu a po zápase zmizeli.
- Opraven problém, kdy by spoluhráči někdy selhali ve frontě do zápasu. Zaznamenal problém, kdy by zápasy začínaly s méně než 80 hráči.
VÝKON:
- Vylepšený výkon lobby a využití paměti v přepínači.
- Optimalizovaný výkon animace. Animace nyní pracuje s pevným časovým rozpočtem a dynamicky upraví kvalitu a aktualizaci podle zatížení.
ZVUK:
- Klidový a krokový zvuk pro hráče, kteří nejsou z dohledu, je nyní přesněji prostorově uspořádán.
- Při poškození vozidel z dálky byl přidán zvukový signál.
- Přidáno „vítr“ zvukové znamení pro hráče, kteří cestují vzduchem, včetně sebe.
Oprava chyb:
- Opraven problém, kdy kroky Cube Monster neměly vizuální zvukový indikátor.
- Opraven problém, který by způsobil dvojité spouštění zvuků odrazu pneumatik.
- Opraven problém, kdy by zvuky smyčkových zbraní občas byly tiché.
- Opraven problém, kdy přeskakování a přistání zvuku pro jiné hráče by mohly selhat spolehlivě.
UI:
Přidána známka již dokončených tajemství na výzvách strany Lovecké strany.
Oprava chyb:
Opraven problém, při kterém by bylo možné změnit číslo dresu při změně stylu sportovního outfitu s volitelnými styly.
ART + ANIMACE:
Oprava chyb:
- Aktualizovaný odemknutý text pro růžovou variantu váhy správně uvedl, že se odblokuje na úrovni 74 Battle Pass místo třídy 59.
- Aktualizoval nástroj farmení „Herald’s Wand“, který naznačil, že je reaktivní.
REPLAY SYSTEM:
Oprava chyb:
- Opraven problém, kdy spamování tlačítka Přehrát v Přehrávači Replay způsobí chybu.
- Opraven problém, kdy by tlačítko zavírání bylo neúčinné při načítání zastaralých dat.
- Quad Launcher výbuchy se již nevymažou při čištění během výměny.
SPECETING:
Primární rychlý panel je nyní viditelný při pohledu na hráče.