PUBG

Šílené novinky ve hře PUBG! Nová mapa !

Vývojáři hry PUBG vůbec neotálí a velmi rychle přistupují k začínajícím zimním dnům, kde nám představili na test serveru novou zimní mapu VIKENDI. Také dále představí novou zbraň a chystaní update v rank systému. Více se dozvíte v článku..

Nová mapa VIKENDI :

  • Vikendi je mapa 6×6 km. Vikendi je rychlejší než Erangel a Miramar, ale nabízí okázale mnohem taktický zážitek, než Sanhok.
  • Hráči mohou házet sněhové koule při čekání na letadlo ve startovním prostoru.
  • Vozidla budou klouzat ve sněhu nebo v oblastech s ledem. Zrychlení na ledových terénech je pomalé a během zrychlení ztrácíte obecnější kontrolu nad vozidlem
  • Stopy a stopy vozidel se objeví, jelikož hráči cestují v zasněžených oblastech. Dávejte pozor!  Můžete tak zjistit, zda nepřátelé nedávno prošli
    • Mějte na paměti, že stopy  ve sněhu nezůstanou navždy!

Red zone:

  • Střed červené zóny se rozkládá mimo zónu hry
  • Čím menší je zóna hry, tím menší je červená zóna
Bluezone
  • První kruh každé hry je mnohem menší než ostatní mapy, ale následující kruh se mění méně drasticky.
    • To usnadňuje rozmanitost modré zóny a jedinečné zážitky.
  • Podobné strategie fungují na Vikendi na Erangel a Miramar v prvních třech fázích, ale zóny se uzavírají pomaleji od fáze 4, podobně jako Sahnok. Domníváme se, že to vede k dobré rovnováze mezi strategií a střílením po celou dobu trvání každého zápasu.

Spawn Balance:

  • Rare itemy se spawnují více na středu zóny.
  • Lv 3. Helma se spawnuje po celé mapě.
  • Lv 3. Vesta spawnuje více než na ostatních mapách.
  • Smoke granáty se spaenují více než ostatní granáty.

NOVÁ ZBRAŇ: G36C

 Nový AR-G36C
  • G36C se spawnuje pouze ve Vikendi.
    • Zásobník pro 5.56mm munici, můžete nabít 30 nábojů s rozšířením 40 nábojů.
    • G36C má horní a dolní lištu pro přídavné zařízení, ale nelze jej připevnit.

NOVÉ VOZIDLO: SNOWMOBILE

  • Sněžný skútr se objevuje pouze ve Vikendi.
  •  Můžou nasednout 2 hráči a tohle vozilo je nejlepším prostředkem na mapě Vikendi, ale bohužel je jen pro 25 osoby.

Editor replayů:

  • Tento systém umožňuje vytvářet dynamické videoklipy s kreativními úhly kamery a speciálními efekty pomocí souborů pro přehrávání
  • Můžete také vytvořit 3D cesty pro úhly kamery, kamery a exportní klipy
    • Průvodce a výuka systému replay editorů budou později aktualizovány.

Gameplay:

  • Zlepšení animace při plachtění padákem. Pohyby jsou více realistické.
  • [UPCOMING] Generální oprava padáku.
  • Aktualizovaný parašutistický systém bude aplikován na zkušební server v prosinci 10. Těšíme se na Vaši zpětnou vazbu k této aktualizované funkci!

Volný pád:

  • LSHIFT vás nyní v plné rychlosti ponoří přímo dolů k zemi.
  • Rychlost otáčení je nyní mnohem rychlejší a má větší kontrolu, citlivost a přesnost.

Parachuting

  • Přidány nové animace volného pádu a zvýšená celková kontrola a reakce.
  • LSHIFT vám pomůže rychleji klesat a přistát rychleji.
  • LCTRL vám umožní klouzat, když chcete cestovat na delší vzdálenost.
    Nyní můžete vystřelit padák, když jste poměrně blízko k zemi, zatímco se stále pohybujete vzduchem. To umožní rychlejší pád ale hrozí riziko dmg poškození.
  • Kolize s budou nebo nebo jinou texturou zrychlí pád k zemi. Buďte opatrní.
  • padák zmizí okamžitě po přistání.

Lepší blood efekty

  • Zlepšený vizuální obraz, při tom když dostanete kulkou nebo střílíte protihráče.
  • lehce snížený delay mezi single shot u M16A4.
  • Hráči dostanou dmg od Molotovu, který zasáhl jejich auto.

Nový rank systém  (zatím v betě)

Odměny za titul
Přidali jsme systém odměn pro ty, kteří se vydali novým systémem titulů. Pro Beta sezónu 2 získáte odměny na základě nejvyššího titulu dosaženého během sezóny bez ohledu na režim nebo výhled (FPP / TPP). Tyto odměny budou poskytnuty na začátku následující sezóny.

Začátečník prostřednictvím titulů Survivor získává odměny za dosažení svých milníků. Můžete si zkontrolovat stav, který lze zkontrolovat v informacích o titulu na stránce „SEZÓN – PŘEHLED“ herní lobby. Lone Survivors obdrží stejné odměny jako Survivors a uchová si pouze titul Lone Survivor, zatímco je v rámci prvního 1000.

Pamatujte si, že systém titulů je stále v beta verzi. Vaša trvalá a cenná zpětná vazba nám pomůže vybrat směr tohoto a budoucích systémů, takže nám dejte vědět, jak si myslíte o tom, co děláme správně nebo co je důležitější, co byste od nás chtěli v budoucnu vidět.

Každému, kdo se zúčastnil sezóny Beta 1, nabízíme naše upřímné díky. Sezóna 1 končí 12. prosince 2018, ale stále je čas na účast a sdílení vaší zpětné vazby pro budoucí iterace systému.Nový systém titulu a beta verze 2 budou aplikovány na zkušební server 7. prosince a budou zveřejněny na živých serverech 19. prosince.

UI / UX

Zlepšená funkce Store

  • Přidány další funkce třídění, které lze třídit podle Doporučené, Nejnovější, Cenové vysoké až nízké, Cenou nízkou až vysokou.
  • Při prohlížení položek v store se na vaší osobě zobrazí pouze vybraná položka, kterou chcete zobrazit. Všechny položky, které jsou ve vaší šatně vybaveny, nebudou vybaveny.
  • Pokud si ukážeme pokožku helmy, make-up nebo jiné předměty pokrývající obličej, všechny ostatní předměty vybavené na hlavě nebudou vybaveny.
  • Kombinace nabídky „Kariéra“ a „Leaderboard“ ve statistice do nabídky „Sezóna“.
  • Přidána možnost Zapnout / Vypnout klávesovou zkratku pro průvodce klíči na obrazovce .
    • Ovládání klíče na obrazovce můžete přepínat stisknutím kláves ALT + K.
    • Výchozí nastavení pro tuto funkci můžete změnit v nastaveních v kartě Hratelnost.

Menu UI

 

  • vylepšený výběr map.

Výkon
  • Optimalizované vykreslování listů a vegetace.
  • Vylepšený výkon CPU optimalizací procesu vytváření objektů.
  • Vylepšený výkon GPU pro střední a nízké možnosti úpravou grafické kvality související  s těmito nastaveními (naladěno HBAO +).
Oprava chyb
  • Opraven problém, kdy každá zbraň měla odlišné zpoždění mezi opětovným přebíjením.
  • Opravili jsme problém, který způsobil, že vozidla někdy procházejí hráči, když se sjíždějí po kopci.
  • Opraven problém, který zabránil otevření nabídky systému při klepnutí na určité místo na tlačítku.
  • Opravena otázka při položení náchylné hned vedle zdi, vaše zbraň se mohla pohybovat stěnou v FPP
  • Opraven problém při pohledu na hráče, který zemřel v spectate mode.
  • Opraven problém, který způsobil, že náhlý rámeček dočasně klesne, když rychle přepínáte volby hlasu / zvuku opakovaně
  • Opraven problém, který způsobil, že indikátor oblasti v hře pod zdravotní řadou se zobrazí jako „NEZNÁMÉ“.
    • Indikátor regionu se nyní nezobrazí dříve, než začne odpočítávání zápasů.
  • Opraven problém, který způsobil, že animace znaků vypadaly nepřirozené, když hráči byli tlačeni vozidlem pohybujícím se po kopci
  • Opraven problém vzniklý po restartování lobby s tlačítky „Otevřít krabici“ a „Náhled“, které se zobrazují na levé straně obrazovky na stránce Uložení skladu
  • Opraven problém, který způsobil, že fotoaparát padne do země v režimu přehrávání po padání.
  • Opraven problém, kdy byl úhel pohledu diváka odlišný od pohledu hráče.