Apex LegendsInside Games

Jak chce EA naložit s Apexem?!

Minulý týden Respawn zveřejnil informace, že vypustí do světa nový update.

 

Jak si dobře vzpomínáte Apex Legends měl po vydání hry obrovský úspěch. Od vydání hry se zvýšil počet serverů a vydali aktualizace klienta, čímž se podařilo Respawnu odstranit spoustu problémů. Jenže s rostoucí komunitou se objevují obtíže, které nejdou nechat být. Po prvním měsíci měla tato hra desítky milionů hráčů. V tomto krátkém období s sebou přinášeli také chyby ve hře např. zneužívání, cheatery a další nepříjemnosti. V tomto směru bylo nutné rychle reagovat.

Chyby na kterých Respawn pracují:
Pomalý výkon serveru na začátku hry
  • Zatím víme, že jsou tím ovlivněna některá datová centra. Jinými slovy, není to tak, že je stroj přetížený a vše, co je na něm spuštěno, běží zpomaleně – je to tak, že jedna instance na stejném stroji podle všeho zvládá více práce než ostatní, takže se snažíme přesně určit, o jakou práci konkrétně jde a dopátrat se hlavní příčiny.
Problémy se zvukem
  • V současné době testují některé potenciální opravy, jež by mohly vyřešit mnoho nahlášených problémů s výkonem.
Cheateři
  • Je důležité, aby se jednotlivé kroky neprozrazovali cheaterům, kteří by mohli patřičně zareagovat.
Problémy s registrací
  • Do enginu se přidává funkce, které pomáhá sledovat a hlásit případy nesprávné registrace zásahu, aby mohli problém konzistentně reprodukovat a odstranit ho.

 

Apex Legends konečně brzy získá systém zpráv

Obsah a rychlost aktualizací můžete očekávat v budoucnu:
Začátky sezón
  • Start každé sezóny bude spjat s novým Battle Passem, novou legendou, novinkami pro metu a dalšími lákadly.
Promyšlené aktualizace v průběhu sezóny
  • Stejně jako to  Respawn dělá již od vydání, bude v průběhu sezóny nadále řešit chyby ve hře, nezbytné balancování a přidávání menších novinek. Jejich cíl není a nikdy nebyl aktualizovat hru a přidávat obsah každý týden.
Vylepšená komunikace
  • Můžete očekávat větší transparentnost v rámci budoucích aktualizací.

Projektový vedoucí týmu Respawn, Drew McCoy, se ve svém příspěvku na oficiálních stránkách EA poskytl několik dobrých zpráv pro hráče, kteří nenávidí cheatry.  Napsal také, jak bylo zmíněno, že se tým zaměřuje na témata, jako je výkon serveru, audio problémy, registrace a podvádění.

Nedávno Respawn přidal do Apex Legends “report” systém. Tento update je schopný nacházet více nových cheaterů a banovat je. Díky tomuto update se podařilo zabanovat více než 770 000 hráčů. Rovněž zakázal více než 4000 podvodných účtů.

Zde se můžete podívat na rozhovor Vince Zampella, který o tom podal podrobnější informace.