Inside GamesKappaPUBG

PROMO DO PEL JE ZA NÁMI

Naše druhá návštěva v Berlíně dopadla lépe, než ta poslední ale na podívání se do PEL si ještě chvíli počkáme

Kluci se snažili, dřeli, bojovali a nechali v PEL studiu všechno. Bohužel ani tentokrát to na potřebný výsledek nestačilo a z Berlína si odvážíme 12. místo. Na postup do PEL jsme ztráceli po poslední hře 32 bodů. Můžeme říct, že naše nynější představení dopadlo mnohem lépe, než jaké jsme viděli při naší první návštěvě, nicméně je stále na čem pracovat. Během dvaceti zápasů se nám podařilo urvat 98 bodů, k čemuž přispěla a čtyři druhá místa. Na výslednou TOP 4 to ale nestačilo. Do PEL se nakonec po fenomenálním třetím dni vrací tým ENCE, který doplní týmy SE7EV ESPORTS, TORNADO ENERGY a TRAINHARD.

Pro nás ovšem tímto cesta Evropou rozhodně nekončí. V další sezóně se opět představíme v Contenders lize společně s druhým českým týmem okolo Hawkiho, kteří si díky postupu do finálové části zajistili účast v příští sezóně.

Shrnutí PEL Promo slovy Daniela „Senikse“ Ručky 

Přemýšlel jsem nad tím, zda psát nějaké rozsáhlejší vyjádření, avšak hodně věcí, které se udály v průběhu samotné lanky bych nerad rozebíral, jelikož to jsou věci, které si musíme sami v klidu přebrat. Pokusím se vám tedy aspoň přiblížit, v čem nastávaly problémy a proč to dopadlo tak, jak to dopadlo.

Na úvod bych chtěl říct, že organizace LANky byla opravdu famózní, měli jsme ten největší komfort a pohodlí, které jsme k hraní potřebovali. Hotel byl super, vždy jsme měli zajištěnou dopravu do studia a zpět, ráno jsme měli snídaně a na místě zajištěné teplé jídlo + snacky všeho druhu. Ze svého jsme si platili maximálně jídla mezi snídaní a jídlem ve studiu + večeři po pozdním příjezdu do hotelu.

Teď už ale pojďme k věci, a to samotné hraní a jeho průběh.
PUBG je momentum game, což znamená, že pokud se vám podaří pár her v řadě, všechno klape atd. tak máte větší confidence do dalších her a tak nějak všechno jde samo, názorný příklad bych uvedl tým Tempus, který nahrál více než polovinu svých bodů v 1.den a pak 3 dny „nic“. V tyto momenty se ukáže vyspělost a zkušenosti týmu (ne hráčů), protože v PUBG se vyhrává pouze týmovou spoluprací. Nám turnaj nezačal kdovíjak dobře, ale zůstávali jsme nohama na zemi a vždy si řekli, co bylo ve hře špatně a proč jsme danou hru nezvládli nebo prohráli. Kámen úrazů však nastal v moment, kdy jsme dostali zóny, které byly z naší pozice hratelné a začali jsme ztrácet hráče na

  • zrbklost v komunikaci / žádná komunikace
  • netrpělivost si něco pořádně scoutnout a racionálně udělat rozhodnutí, ne za 5 sec po tom, co se kouknem na compound a insta tam jedem/posíláme někoho atd. – celkově, chyběl v týmu KLID
  •  unforced errors nebo-li nevynucené chyby -> přirovnám k tenisu, kdy hráč 2x trefí při podání síť -> nemusel to udělat, mohl jít „na jistotu“, podání dát místo 215km/h třeba 160km/h, ale riskl to a ztratil tak body v prospěch protihráče. Nyní převedení téhle situace na PUBG -> názorný úkaz byla 2.hra na Sanhoku, kdy jsme měli středový compound vpravo od Paradise Resort (lokace kde začínáme) a do 5. zóny jsme mohli hrát až po okraj celého compoundu. Bohužel, v 5. zóně jsme měli už pouze 1 hráče naživu a to z toho důvodu, že jsme šli do absolutně bezvýznamných risků, které nám akorát hru prohrály. Po hrách, kdy máte zónu, ještě k tomu na Sanhoku, kde jsou body za pozici závislé z větší části pouze na štěstí, tak kompletně v týmu klesla jakákoli morálka a chtíč si konstruktivně vysvětlit, co bylo špatně a čemu se vyvarovat a i když jsem se o to mnohdy snažil, tak kompletně bez výsledku.

Her, kdy jsme mohli vytěžit hodně, ale naprosto jsme je odevzdali bylo příliš hodně na to, abychom uvažovali nad nějakým postupem. Myslím, že všechny výše zmíněné body byly ovlivněny emocemi a ty jsme jako tým na lance v Berlíně nezvládli. Na tohle promo nebudu dobře vzpomínat, umřel jsem snad polovinu her při rotaci nebo breachi compoundu, takže to chci rychle hodit za hlavu a brát to jako zkušenost do budoucna.

Abych nebyl jen negativní, tak bych rád řekl, že i přes tohle všechno jsem si lanku užil, měli jsme hry, rotace i momenty, po kterých jsme si řekli, že více udělat nešlo a nebo že tohle bylo super, ale nestačilo to na to, abychom urvali vysněnou top 4ku. Myslím si, že úplné zklamání to pro nás není, ale je to nenaplnění očekávání mnoha z nás i Vás po našem výsledku v Contenderu, kde jsem měl pocit, že pokud takhle budeme hrát i offline, tak šanci na postup máme. Každopádně, nepodařilo se, my jdeme dál, za 2 týdny nás čeká online finále Grunex cupu, což bude poslední větší český turnaj před MČR v Brně o týden později. Datum pro PELC 2020 ještě oznámeno není.

Na závěr bych Vám chtěl poděkovat za veškerou podporu našeho týmu a uvidíme se na MČR 2019.

 

My děkujeme všem fanouškům, kteří nás po celou naši cestu podporovali a doufáme, že v tom budete pokračovat i nadále. Třeba již za tři týdny na samotném vyvrcholení domácí sezóny a to na MČR ať už na streamu a nebo rovnou na našem stánku, kde se budete moci s hráči osobně setkat.