Inside Games

VSTUPUJEME DO NOVÉ ÉRY INSIDE GAMES

Psal se rok 2015, kdy jsme světu představili naše ikonické logo. To nás reprezentovalo dlouhých šest let. Za tu dobu si našlo cestu k tisícům fanoušků a hrdě na hrudi ho nosili stovky hráčů. Tato éra dneska končí!

Mnoho z vás se bude ptát, proč přicházíme se změnou vizuální identity? Naše již staré logo bylo vymyšleno v době, kdy požadavky na loga byla zcela odlišná od dnešní doby. Postupem času se více a více ukazovalo, že staré logo mělo hodně limitů a nedalo se zcela dobře aplikovat na merch či adaptovat do různých grafických prvků.

Představujeme nové logo Inside Games

Hlavním cílem nového loga bylo zjednodušit celkové pojetí loga. Chtěli jsme, aby vyjadřovalo náš týmový tag a zároveň si zachovalo pár prvků ze starého loga. Nově tak naše logo má dvě tváře. První z nich je celkové logo se štítem a textem ING. Druhá tvář je pak samotné ING. Naše týmové barvy zůstávají zachovány. Tedy tmavě modrá, bílá a černá.

Nové herní dresy

Spolu s novým logem přichází také nové herní dresy. Ty jsou po vzoru loga zjednodušeny, aby působili vzdušně a jsou doplněny o grafický prvek nového loga. Novinkou je také vlaječka národnosti hráče, který každý hráč má na zádech v oblasti nad svým jménem.

Vizualizace nových dresů.
Nové herní dresy přímo na hráčích

Streetwear edice

Být celý den v dresech není vždy příjemné. Proto přicházíme s líbivou kolekcí ING mikin, které mají na hrudi zjednodušenou verzi nového loga. V dalších týdnech budeme přicházet i s novými tričky a dalším merchem, takže naši fanoušci budou moci hrdě nosit naše nové produkty.

Cílem u streetwear je dbát hlavně na kvalitní organické materiály, aby se mikiny a trička nosily co nejvíce příjemně. K dispozici budou během října na našem eshopu.